ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ 

  1. ΟΞΕΑ
Στο τέλος αυτής της διδακτικής ενότητας οι μαθητές θα μπορούν:

  • Να διαπιστώνουν τον όξινο χαρακτήρα ουσιών που περιέχονται σε προϊόντα του άμεσου περιβάλλοντός τους.
  • Να ορίζουν τα οξέα κατά τον Arrhenius.
  • Να γράφουν τους μοριακούς τύπους ορισμένων οξέων, όταν δίνονται τα ονόματά τους.
  • Να ονομάζουν ορισμένα οξέα, όταν δίνονται οι μοριακοί τύποι τους.
  • Να γράφουν τις χημικές εξισώσεις σχηματισμού ιόντων κατά τη διάλυση ορισμένων οξέων στο νερό.

      2. ΒΑΣΕΙΣ

Στο τέλος αυτής της διδακτικής ενότητας οι μαθητές θα μπορούν:

  • Να διαπιστώνουν το βασικό χαρακτήρα ουσιών που περιέχονται σε προϊόντα του άμεσου περιβάλλοντός σας.
  • Να ορίζουν τις βάσεις κατά Arrhenius.
  • Να γράφουν τους χημικούς τύπους ορισμένων βάσεων, όταν δίνονται τα ονόματά τους.
  • Να ονομάζουν ορισμένες βάσεις, όταν δίνονται οι χημικοί τύποι τους.
  • Να γράφουν τις χημικές εξισώσεις σχηματισμού ιόντων κατά τη διάλυση ορισμένων βάσεων στο νερό.

Επιπλέον θα είναι σε θέση: 

  • Να μετρήσουν το pH ενός διαλύματος με πεχαμετρικό χαρτί ή με πεχάμετρο.
  • Να προβλέψουν την μεταβολή του pH ενός διαλύματος μετά από προσθήκη νερού.

Για την ολοκλήρωση του μαθήματος απαιτούνται 3 διδακτικές ώρες